Biežāk uzdotie jautājumi

Twitter: AdClickLV

1. Kā pievienot mājas lapu sistēmai?

2. Kā izveidot reklāmas izvietošanas pozīcijas un saņemt jūsu izvietošanas kodus?

3. Kādus reklāmu ekspozīciju iestatījuma veidus var izvēlēties?

4. Vai ir iespējams bloķēt nevēlamas reklāmas kampaņas?

5. Vai var ievadīt savā mājas lapā reklāmu, lai aizpildītu nelietotās pozīcijas?

6. Kāda ir minimālā izmaksas summa?

7. Ko un kā nopelnīt izmaksāto naudu?

8. Cik bieži atjaunojas statistika?

9. Kur var redzēt reklāmas publicēšanas statistiku?

10. Vai ir iespējams ievietot reklāmu mājas lapā, ja izvietošanas kodi nav ievadīti sistēmā?

11. Kas aizliegts reklāmas izvietošanai AdClick sistēmā?

12. Kur un kā izmanto krāsu?

13. Kādas reklāmas formas tiek parādītas AdClick?


1. Kā pievienot mājas lapu sistēmai?

Noklikšķiniet Publicētājs > Lapas, poga “Pievienot jaunu lapu” un aizpildiet pieteikuma lapas formu.

Laukos ievadiet:

  • Interneta adrese – pilna adrese (tostarp http://) uz lapu, kur vēlaties ievietot AdClick reklāmu,
  • Portāla nosaukums – jūsu mājas lapas nosaukums. Ieteicams atstāt mājas lapas adresi, kurā tiek automātiski ģenerēta reklāmas sistēma,
  • • Bloķēt reklāmas – šeit jūs varat ievadīt mājas lapas adresi, kurā nevēlaties rādīt reklāmu. Adreses atdalītas ar komatiem. Piemēram calis.lv, www.calis.lv …

Ja vēlaties, jūs varat deaktivizēt mājas lapu, tad jūsu mājas lapā nerādīs reklāmas kodus.

2. Kā izveidot reklāmas izvietošanas pozīcijas un saņemt jūsu izvietošanas kodus?

Reklāmas izvietošanas pozīcijas un kodus var ģenerēt tikai tad, ja jums ir vismaz viena lapa pievienota sistēmā.

  • Interneta lapa (Publicētājs > Lapas), noklikšķiniet uz lapas, kurā vēlaties izveidot pozīciju. Atveriet mājas lapas informāciju un vietnes pozīciju sarakstu “izvietojumi”
  • Ieejiet Vietnes saraksta pozīcijas instrukcijā, tad nospiediet “Pievienot jaunu izvietojumu”, jums tiks atvērta jauna pozīcija rādot logu, kur jūs varat izvēlēties izvietošanas iestatījumus.

VAI

  • Kopējā izvietojumu sadaļā (Publicētājs > Izvietojumi)
  • Noklikšķiniet pogu “Pievienot jaunu pozīciju” un atvērtajā logā ievadiet nepieciešamos datus.

3. Kādus reklāmu ekspozīciju iestatījuma veidus var izvēlēties?

Jūsu mājas lapā reklāma parādīsies pēc tādiem iestatījumiem, kādus būsiet iestatījis.
Reklāmas ekspozīcijas iestatījumus var mainīt sistēmā, veidojot savu pozīciju vai mainīt tās iestatījumus.
Laukā:

  • Pozīcijas nosaukums – sistēma izmanto citur neredzamu nosaukumu. Mēs iesakām izveidot iespējami pilnīgāku, lai atdalītu pozīcijas statistiku, piemēram 728×90 News, 300×250 utt.
  • Kategorija – noteikt kategoriju, kura visvairāk atbilst jūsu pozīcijai. Izvēlieties to saskaņā ar vienošanos ar mums, kādas kategorijas jums ir piešķirtas
  • Tips – Izvēlieties veidu, lai izveidotu savu pozīciju. Standarts – reklāma ir redzama mājas lapā, reklāmas vietā. INTERTEXT – Mājas lapas reklāma parādīsies tekstā pie atslēgvārdiem.

Reklāmas iespējas

  • Izmērs – izvēlieties izmēru jūsu reklāmas pozīcijai. Jūs varat izvēlēties no standarta izmēriem (tas ļauj parādīt baneri) vai nestandarta izmantošanu (tad pozīcijai nebūs iespēja parādīt standarta izmēru banerus)
    • Izvēloties nestandarta, jūs varat izvēlēties platumu, augstumu, rindu un kolonnu skaitu (izmanto, rādot teksta reklāmas).
  • Formāts – izvēlaties, ko vēlaties parādīt reklāmas formu pozīcijā. Tekstiem un banneriem ar attēliem ir papildus uzstādījumi:
    • Krāsa – reklāma bloka krāsu komplekts / izskats. Norādītās krāsas jūs varat izveidot sadaļā Publicētājs > Krāsas.
    • Savienojums – tekstu atdalīšana reklāmas iekšpusē.
    • Logo – teksta un teksta ar attēlu reklāmas tiek parādītas ar AdClick logo, tam jūs varat izvēlēties krāsu.
    • Logo vieta – Jūs varat izvēlēties, kur attēlot jūsu logo.
    • Parādīt adreses – vai parādīt reklamēto tīmekļa adrešu bloku, kuru jūs izveidojāt.

Konteksta atlase

Iestatiet mājas lapas saturu, saskaņā ar kuru sistēmai vajadzētu parādīt reklāmu. Reklāmas sistēma noskanēs izvēlēto saturu no mājas lapas un tas būs attēlots reklāmā. Precīza satura izvēle efektīvi parādīs reklāmu un pelnīs vairāk no reklāmas.

  • HTML bloks – izvēlieties HTML bloku, kurā parādīt reklāmas veidu:
    • ID – ja jūsu HTML blokam ir id, piemēram, id = “articleContentID”,
    • Klase – ja jūsu HTML blokam ir klase, piemēram class=”articleContentClass”,
    • Visa lapa – ja vēlaties parādīt reklāmu visā mājas lapā, vai arī nezinat, ko izvēlēties.
  • HTML bloka nosaukums – ievadiet bloka nosaukumu no augšupminētiem piemēriem – articleContentID vai articleContentClass.

Noklikšķiniet “Saglabāt”, un jūs redzēsiet pop-up logu reklāmas attēlotajā pozīcijā ģenerēto kodu.

Nokopējiet ģenerēto kodu un ievietojiet savā mājas lapā. Reklāma parādīsies pēc administratora apstiprinājuma.

UZMANĪBU! Kur individuālo Web daļu var attiecināt uz dažādām reklāmas tīkla kategorijām (piemēram, reklāmas, e. Komercijas vietnes), šis mājas lapas īpašnieks ir tiesīgs veidot dažādu kategoriju un lieluma reklāmas pozīciju. Pretējā gadījumā izveide dažādu kategoriju pozīcijām ir aizliegta. Ja ir šaubas – jautājiet administratoram.

Tāpat ir aizliegts izvietot uz vienas lapas dažādu kategoriju reklāmas pozīcijas.

4. Vai ir iespējams bloķēt nevēlamas reklāmas kampaņas?

Jā, jūs varat bloķēt nevēlamas reklāmas kampaņas. Atveriet vajadzīgo lapu iestatījumus (Publicētājs > Lapas) un “bloķēt reklāmu” ievadiet vietnes, kuru reklāmas jūs nevēlaties rādīt.

Adreses atdaliet ar komatiem. Piemēram: www.calis.lv, calis.lv…

5. Vai var ievadīt savā mājas lapā reklāmu, lai aizpildītu nelietotās pozīcijas?

Jā, jūs varat ievadīt savas reklāmas, ja mūsu reklāmas sistēmā nebūs aktīvas kampaņas. Pašreklāma tiks parādīta, ja pozīcijai nav reklāmu ko rādīt. Ja jūsu pašreklāmas baneri nav pievienoti, tiks rādīti AdClick pašreklāmas vai labdarības baneri.

Pašreklāmu jūs varat ievadīt kolonnā Partneris > Pašreklāmas kampaņa, noklikšķiniet uz “Pievienot jaunu pašreklāmu” un ievadiet vajadzīgo saturu reklāmām.

Mēs iesakām ievadīt 3-4 teksta reklāmas, kā arī vismaz vienu katra lieluma reklāmu, lai visas pozīcijas būtu aizņemtas.

6. Kāda ir minimālā izmaksas summa?

Minimālā maksājuma summa ir € 70 + PVN. Sistēmā summas ir bez PVN.

7. Kā iegūt nopelnīto naudu?

Jūsu nopelnīto naudu izmaksā, ja esat juridiska persona vai Jums ir individuālā biznesa licence, kā arī ja esat fiziska persona un nauda tiek izmaksāta saskaņā ar autortiesību līgumiem. Lai iegūtu naudu, informējiet sistēmas administratoru, lai iegūtu vēlamo summu un nosūtiet konta datus (pa pastu, faksu vai e-pastu).

8. Cik bieži atjaunojas statistika?

Reklāmas izvietošanas statistika atjaunojas reizi stundā.

9. Kur var redzēt reklāmas publicēšanas statistiku?

Pievienojieties sitēmai, dotieties uz (Publicētājs > Statistika), tur tiek rādīti šādi dati:

Lapas ekspozīcijas – reklāmas kodu ekspozīcijas uz vienas lapas (piemēram, ja vienā lapa ir 2 reklāmas kodi, šis viens apskatījums ieguva vienu lapas ekspozīciju)
Ekspozīcijas – reklāmas kodu ekspozīcijas skaits,
Klikšķi – unikālo klikšķu skaits uz reklāmām
Lapas CTR – rādītājs, kas rāda kāda daļa (procentos) no jūsu mājas lapā attēlotās reklāmas tika noklikšķināta,
Vid. CPC – vidējie ieņēmumi mājas lapai uz vienu klikšķi
eCPM – rādītājs, kas parāda, cik daudz ir nopelnīts par 1000 banneru ekspozīcijām
Peļņa, Ls – nopelnītā nauda.

Jūs varat paplašināt statistiku detalizētāk, apskatot katra izvietojuma statistiku.

10. Vai ir iespējams ievietot reklāmu mājas lapā, ja izvietošanas kodi nav ievadīti sistēmā?

Katras sistēmas vietnē, reklāmas attēlotais kods ir unikālā vietā, un konkrētai mājas lapai. Aizliegts kodus izvietot citās lapās. Ja vēlaties reģistrēt papildus mājas lapu – aizpildiet anketu interneta vietnē vai jautājiet administratoram info@adclick.lv.

11. Kas aizliegts reklāmas izvietošanai AdClick sistēmā?

AdClick reklāmas publicētājiem ir aizliegts:

  • mākslīgi ģenerēt reklāmu klikšķus un ekspozīcijas
  • izvietot reklāmu attēlotos kodus tīmekļa lapās, kuras nav reģistrētas sistēmā
  • bez sistēmas administratora apstiprinājuma reģistrēt jaunas mājas lapas

12. Kur un kā izmanto krāsu?

Krāsas ir reklāmas vienību krāsu koplektos. To izmanto, rādot teksta un teksta ar attēlu reklāmas.
Krāsas jūs varat izveidot un rediģēt sistēmas kolonnā Publicētājs > Krāsas.

13. Kādas reklāmas formas tiek parādītas AdClick?

AdClick reklāmu var iedalīt piecos veidos:

  • Teksta reklāma – reklāmā ir tikai teksts
  • Teksta reklāma ar attēlu, attēls var būt 3 veidu:
    • horizontāls (teksts + 200×50 px att.),
    • vertikāls (teksts + 140×120 px att.),
    • mazs (teksts + 70×62 px att.).
  • Baneris – reklāma, kas var būt gan animēta, gan statiska, attēla vai Flash balstīta
  • Rich media – reklāma ar izlecošo banneri, kas parādās virs lapas satura (pa vidu, stūrī, vai kustīga lente pārlūka loga apakšā),
  • Intertext reklāma – šis reklāmas veids demonstrē reklāmas pie atslēgvārdiem lapas saturā. Tekstā šie vārdi kļūst aktīvi un redzami kā atsauce, t.i. kad jūs pārvietojiet peli uz vienu vai otru no tām, interneta lietotājam tiek parādīta attiecīgā reklāma.
Ja jums ir nepieciešama palīdzība vai padoms par reklāmas publicēšanu – lūdzu, sazinieties ar mums info@adclick.lv vai pa telefonu +371 67292523.